Voor alle aanbieders bestaat er de mogelijkheid tot het behalen van een bepaalde waardering.
Aan de hand van een vragenlijst worden de verschillende waarderingen bepaald. Op deze vragenlijst staan verschillende dingen zoals o.a. een beoordeling prijs/kwaliteit, afhandeling betalingen, afspraken na komen, problemen oplossingen en algehele tevredenheids waardering.
Deze vragenlijst wordt na elke gelegenheid aan de afnemer van de dienst aangeboden met de vraag deze in te vullen.
Zo kan de aanbieder stijgen in zijn waarderingen en hiermee meer klanten genereren.
Bronze level | Start level |
Silver level | Bij 10 positieve waarderingen |
Gold level | Bij 50 positieve waarderingen |
Diamond level | Bij 100 positieve waarderingen |
Om alles zo transparant mogelijk te maken zullen wij ook zoveel mogelijk referenties beschikbaar stellen voor nieuwe afnemers.
Ben je benieuwd hoe je als aanbieder een bepaalde waardering kan krijgen, hoe de vragenlijst eruit ziet en wat de andere spelregels zijn, mail ons voor meer info en uitleg.